Ami igazán összehoz: csapatépítő vagy jutalomutazás?

Mi az, ami igazán összeköt benneteket? Egy közös ebéd a csapatoddal minden hónapban vagy egy ösztönző jutalomutazás?

 

Ha csapatot akarunk építeni, ügyelnünk kell arra, hogy a program erősítse az összetartást és az együttműködést, valamint valódi élményt nyújtson, mert tudjuk, hogy a valódi élettapasztalatok segíthetnek a barátságok megkötésében és a kikapcsolódásra ösztönözhetnek olyan vállalatoknál, ahol a munkavállalók napi szinten nyomás alatt vannak.

Észrevetted már, hogy te és a csapatod jobban dolgoztok, ha jól érzitek magatokat együtt? Ez ilyen egyszerű. Biztos vagyok benne, hogy a legtöbben egyetértenek abban, hogy a motivált csapatok produktívabbak és kreatívabbak.  Sőt, egy tanulmány szerint a boldog alkalmazottak 12%-kal termelékenyebbek, mint azok, akik boldogtalanok.

A munkatársak motiválása szórakozással

A legtöbb ember úgy gondolja, hogy egy közös kirándulás a kollégákkal remek módja a csapatszellem erősítésének, de ez önmagában nem elég. Az egyértelmű célok és a szervezés hiánya gyakran a legnagyobb problémát jelenti. A célnak az kell lennie, hogy motiválja munkatársait azáltal, hogy megfelelő környezetet teremt egymás megismeréséhez. Lényeges, hogy az emberek úgy érezzék, hogy a csapathoz tartoznak, és részesei a vállalat sikerének.

Először is el kell dönteni, hogy mit várunk el egyáltalán: A vállalaton belüli kommunikáció javítását? Javítani a csapatszellemet? A kreativitás fokozását? Ösztönözni munkatársait a kemény munkájukért? Vagy egyszerűen csak megünnepelni az elmúlt év sikereit? Bárhogy is döntesz, győződj meg róla, hogy világos céljaid vannak.

Hogyan motiválhatod alkalmazottaid? Pénzzel, juttatásokkal vagy előléptetéssel? Nos, a csapat morál növelésének egyik módja egy utazás megtervezése. Egy jól megtervezett utazás után az egész csapatban nagyobb lesz a termelékenység és a bajtársiasság. Ráadásul, ha kirándulást ajánl fel alkalmazottainak, érezni fogják, hogy nem csak munkavállalóként, hanem emberként is törődik velük.

Csapatépítő- és jutalomutazások, mi a különbség

A csapatépítő és a jutalomutazás fogalmakkal kapcsolatban sok a félreértés. Sokan azt gondolják, hogy ezek ugyanazok, pedig egy jutalomutazás nem feltétlenül csapatépítő tevékenység.

Csapatépítés

A csapatépítés a csapat együttműködési képességének javításáról szól. A cél a bizalom, az együttműködés és a kommunikáció kiépítése a szorosan együtt dolgozó alkalmazottak között. Segít növelni a dolgozók motivációját és teljesítményét a mindennapi munkájuk során. Egy jó csapatépítő esemény bemutatja, hogy mit jelent a csapatmunka, hogyan történik, és miért fontos, egy magával ragadó környezetben, ahol az emberek jól is érezhetik magukat.

A vezetők úgy fejleszthetik alkalmazottaik együttműködési készségét, hogy olyan csapatépítő gyakorlatokra viszik őket, amelyek kimozdítják az alkalmazottakat a megszokott munkakörnyezetükből. Ezek a gyakorlatok lehetnek szabadulószobák, vadvízi evezés vagy beltéri sziklamászás. Amellett, hogy az alkalmazottak megtanulják, hogyan tudnak jobban együtt dolgozni csapatként, megtanulják azt is, hogy jobban megbarátkozzanak egymással, és jobban bízzanak egymásban.  Ilyenkor nincs vezető és beosztott, alá- és fölérendeltség, mindenki egyenlő mértékben veszi ki a részét a kihívásból.

A csapatépítő program sikere a kiválasztott tevékenységektől függ, és attól, hogy azok mennyire megfelelően szolgálják a szervezet céljait. A tevékenységeknek különböző személyiségtípusokat kell megszólítaniuk, és szórakoztatónak, ugyanakkor kihívást jelentőnek kell lenniük. A lehetőségek száma végtelen, a paintballtól a kincsvadászatig, és természetesen nem árt, ha – a cég méretétől függően – a többség véleményét is kikérjük, mielőtt programot szerveznénk. Ilyenkor nincs szükség több napos elvonulásokra, egy néhány órás program is eredményes lehet.

A legjobb csapatépítési eredmények elérése érdekében fontos, hogy „áramlatba hozzuk az embereket”, inspirálva őket a köztük és kollégáik között felmerülő kihívások megoldására. A csoportot együttműködésre kell ösztönözni.

Jutalomutazás

A jutalomutazás egy módja annak, hogy megköszönje munkatársai kemény munkáját vagy az üzleti célok elérését. Általában a pénzügyi év végén vagy egy forgalmas időszak előtt tartják, vagy amikor különleges bejelentést szeretne tenni a munkatársaknak.

Azt talán nem kell különösebben ecsetelnünk, miért fantasztikus ajándék bármilyen jól teljesítő csapatnak, ha a cég elismerésképp egy jutalomútra fizeti be őket. Az ilyen élmény nem csupán a stressztől szabadít meg, de – érthető módon – hálával is eltölt, ami fokozza a vállalat iránti hűséget és hosszú távú elköteleződést.

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki a jutalomutazásból, csapatépítő tevékenységet ajánlunk. Egy két-négy napos kiruccanás bőven elegendő időt biztosít a közös kikapcsolódásra és néhány kihívást jelentő kalandra.

A lényegi különbség a kettő között: A csapatépítés a folyamatról szól. A jutalomutazások az eredményekről szólnak.

Példa jutalomutazáshoz

Mi lenne, ha az alkalmazottakat egy három napos (kör)horvátországi utazással jutalmaznád? (A helyszín persze a költségvetésedtől függ, lehet külföldön és belföldön egyaránt.)

Az első nap kiváló alkalmat nyújtana egy relaxációs programhoz, mint például egy hajókirándulás például Vir szigetére, ahol egy finom ebédet fogyaszthatsz el, amelyet a sziget egyik helyi étterme kínál. Itt a munkatársak kipihenhetik az út fáradalmait, és a közös ebéden egy-két pohár bor mellett oldódhat tovább a hangulat.

Másnapot a városnézésnek szenteld. Meglátogathatjátok a palotájáról és parkjáról híres Split városát. A reggelit követően kezdetét veheti a közös kincsvadászat, városnézéssel egybekötve. Mi lenne, ha a csapatoknak például egy térkép segítségével, telefon nélkül kéne eligazodni az idegen városrészekben, és feladványok alapján megtalálni a különböző helyeken elrejtett tárgyakat? A résztvevők így emlékezetes élménnyel – és akár ajándékkal is – gazdagodnak, arról nem is beszélve, hogy az egymásra utaltság is elősegíti a csapatmunkát. 

Az utolsó napon, menjetek Zadarba, ahol lesz időtök még egy kis vásárlásra, mielőtt hazatérnétek.

Egy háromnapos kirándulás minden társaság számára tele lehet kalanddal, pihenéssel és izgalmas tevékenységekkel. A kirándulás a munkavállalók számára is kifizetődő élményt nyújt: jobb csapatmunkával térünk haza, és készen állunk az új kihívásokra.

Vedd fel velem a kapcsolatot, ha többet szeretnél megtudni arról, hogy az utazási csomagjaim milyen nagyszerű ösztönzőt jelentenek a munkavállalók számára. 

https://utazz-tudatosan.hu/kapcsolat/

 

A csapatszellem építése a vállalaton belül

Ha úgy érzed, hogy a csapatod nem működik jól együtt, megpróbálhatod kideríteni, hogy miért. Ez lehet olyan egyszerű dolog, mint a kommunikáció hiánya, de lehet komolyabb probléma is.

Ha egy csapatban jól együttműködő emberek vannak, sokkal produktívabbak és boldogabbak lehetnek a munkahelyen, mintha nem jönnének ki egymással.

„A legfontosabb dolog a kommunikációban, hogy meghalljuk, amit nem mondanak ki.”

Peter Drucker

Az első szabály – hallgasd meg az alkalmazottaid

Nem titok, hogy minden vállalat szíve az alkalmazottak, de nagyon kevés vállalat hajlandó igazán meghallgatni őket. Pedig annyi információs csatorna van, amit ki lehet használni!

  • szervezhetsz kérdőíveket a munkatársaid körében,
  • felveheted a kapcsolatot a humánerőforrás-osztállyal, és kérhetsz jelentést a legutóbbi felmérés eredményeiről, vagy
  • egyszerűen csak közvetlenül megkérdezheted a munkatársaidat, hogy mit gondolnak a munkájukról, és mit várnak el a munkáltatójuktól.

A kérdezés azonban gyakran nem elég, meg is kell hallgatni. Ez kulcsfontosságú, amikor a csapatszellemet építesz vállalaton belül, mivel így közelebb kerülhetsz munkatársaidhoz, és feltárhatod a problémákat, mielőtt azok komoly következményekkel járnának.

Íme néhány ötlet a vállalaton belüli csapatszellem építésére:

– Tarts rendszeres megbeszéléseket, ahol mindenki összejön, hogy megbeszéljétek, hogyan mennek a dolgok, miben kell javulni stb.

– Teremts lehetőséget arra, hogy a különböző részlegek vagy csapatok alkalmazottai munkaidőn kívül (pl. ebédszünetben) is kapcsolatba léphessenek egymással.

– Tervezzeolyan szórakoztató tevékenységeket, amelyekben mindenki részt vehet, például irodai partikat vagy kirándulásokat.

– Adj ösztönzőket, például bónuszokat, jutalékokat vagy fizetett szabadidőt, ha az alkalmazottak elérik céljaikat.

– Jutalmazd a jó teljesítményt előléptetéssel, fizetésemeléssel vagy az elismerés más formáival, pl jutalomutazással.

Jutalomutazások a csapatépítéshez

Ha azon tűnődsz, hogy a jutalomutazások hatékonyak-e a csapatépítésben, a válasz igen. A lojalitással és megtartással kapcsolatos kutatásokról szóló jelentésben a csapatépítő tevékenységeket úgy említik, mint „a munkahelyi elégedettség fokozásának és a dolgozói elkötelezettség javításának egyik legjobb módját”.

A tanulmány eredményei azt mutatják, hogy bár a pénzügyi ösztönzők számítanak, nem elegendőek ahhoz, hogy a munkatársak motiváltak és elkötelezettek maradjanak. Vannak más tényezők is, amelyek befolyásolják az emberek motivációját és munkához való hozzáállását. És az egyik ilyen tényező a jutalomutazás.

A jutalomutazás során Európa legérdekesebb helyeit vagy akár távolabbi úti célokat is felkereshettek. Olyan helyeket láthattok, ahol még soha nem jártatok, és új élményeket szerezhetsz kollégáiddal. Egy nyaralással töltött nap közelebb hozza önöket egymáshoz, és széles mosolyt varázsol az arcukra, amelyet magával vihet a munkahelyedre.

Mitől olyan hatékonyak a jutalomutazások?

A jutalomutazások felejthetetlen élményt nyújthatnak alkalmazottainak, és segíthetnek nekik maradandó emlékeket szerezni! Dr. Robert Cialdini kutatásai szerint az embereknek természetes hajlamuk van arra, hogy viszonozzák a szívességeket, amit viszonosságnak neveznek (vagy a kölcsönösség szabályának)

Lényeges tudnivalók: Gondold át alaposan, hogy a motiváció mely formái a legjobbak a munkatársaid számára.

Amikor a motivációs kampányokról van szó, nagyon fontos, hogy megértsük, mi működik a legjobban a csapatunk számára. Jutalomkirándulás vagy csapatépítés?

Fontos, hogy tisztában legyünk azzal, hogy mik a céljaink, mit akarunk elérni, és hogy az a mód, ahogyan ezt tesszük, valóban összehozza-e a munkatársakat.

Fontos, hogy a jutalmazási rendszered a vállalati kultúrához és a költségvetéshez igazítsd. Ne feledd, hogy az emberek nem mind egyformán reagálnak az ösztönzőkre.

Amikor a következő eseményt tervezed, gondold át, hogy mit szeretnél elérni. Motiválni és inspirálni szeretnéd alkalmazottaid? Vagy arra szeretnéd ösztönözni őket, hogy együtt dolgozzanak? Az a fontosabb, hogy jól érezzék magukat? Vagy az, hogy tanuljanak valamit?

Segítek meghatározni, hogy melyik típusú jutalomkirándulás a legmegfelelőbb a vállalkozásod és alkalmazottaid számára.

https://utazz-tudatosan.hu/kapcsolat/

 

Olvasási idő 6 perc

Mi az, ami igazán összeköt benneteket? Egy közös ebéd a csapatoddal minden hónapban vagy egy ösztönző jutalomutazás?

Ha csapatot akarunk építeni, ügyelnünk kell arra, hogy a program erősítse az összetartást és az együttműködést, valamint valódi élményt nyújtson, mert tudjuk, hogy a valódi élettapasztalatok segíthetnek a barátságok megkötésében és a kikapcsolódásra ösztönözhetnek olyan vállalatoknál, ahol a munkavállalók napi szinten nyomás alatt vannak.

Észrevetted már, hogy te és a csapatod jobban dolgoztok, ha jól érzitek magatokat együtt? Ez ilyen egyszerű. Biztos vagyok benne, hogy a legtöbben egyetértenek abban, hogy a motivált csapatok produktívabbak és kreatívabbak.  Sőt, egy tanulmány szerint a boldog alkalmazottak 12%-kal termelékenyebbek, mint azok, akik boldogtalanok.

A munkatársak motiválása szórakozással

A legtöbb ember úgy gondolja, hogy egy közös kirándulás a kollégákkal remek módja a csapatszellem erősítésének, de ez önmagában nem elég. Az egyértelmű célok és a szervezés hiánya gyakran a legnagyobb problémát jelenti. A célnak az kell lennie, hogy motiválja munkatársait azáltal, hogy megfelelő környezetet teremt egymás megismeréséhez. Lényeges, hogy az emberek úgy érezzék, hogy a csapathoz tartoznak, és részesei a vállalat sikerének.

Először is el kell dönteni, hogy mit várunk el egyáltalán: A vállalaton belüli kommunikáció javítását? Javítani a csapatszellemet? A kreativitás fokozását? Ösztönözni munkatársait a kemény munkájukért? Vagy egyszerűen csak megünnepelni az elmúlt év sikereit? Bárhogy is döntesz, győződj meg róla, hogy világos céljaid vannak.

Hogyan motiválhatod alkalmazottaid? Pénzzel, juttatásokkal vagy előléptetéssel? Nos, a csapat morál növelésének egyik módja egy utazás megtervezése. Egy jól megtervezett utazás után az egész csapatban nagyobb lesz a termelékenység és a bajtársiasság. Ráadásul, ha kirándulást ajánl fel alkalmazottainak, érezni fogják, hogy nem csak munkavállalóként, hanem emberként is törődik velük.

Csapatépítő- és jutalomutazások, mi a különbség

A csapatépítő és a jutalomutazás fogalmakkal kapcsolatban sok a félreértés. Sokan azt gondolják, hogy ezek ugyanazok, pedig egy jutalomutazás nem feltétlenül csapatépítő tevékenység.

Csapatépítés

A csapatépítés a csapat együttműködési képességének javításáról szól. A cél a bizalom, az együttműködés és a kommunikáció kiépítése a szorosan együtt dolgozó alkalmazottak között. Segít növelni a dolgozók motivációját és teljesítményét a mindennapi munkájuk során. Egy jó csapatépítő esemény bemutatja, hogy mit jelent a csapatmunka, hogyan történik, és miért fontos, egy magával ragadó környezetben, ahol az emberek jól is érezhetik magukat.

A vezetők úgy fejleszthetik alkalmazottaik együttműködési készségét, hogy olyan csapatépítő gyakorlatokra viszik őket, amelyek kimozdítják az alkalmazottakat a megszokott munkakörnyezetükből. Ezek a gyakorlatok lehetnek szabadulószobák, vadvízi evezés vagy beltéri sziklamászás. Amellett, hogy az alkalmazottak megtanulják, hogyan tudnak jobban együtt dolgozni csapatként, megtanulják azt is, hogy jobban megbarátkozzanak egymással, és jobban bízzanak egymásban.  Ilyenkor nincs vezető és beosztott, alá- és fölérendeltség, mindenki egyenlő mértékben veszi ki a részét a kihívásból.

A csapatépítő program sikere a kiválasztott tevékenységektől függ, és attól, hogy azok mennyire megfelelően szolgálják a szervezet céljait. A tevékenységeknek különböző személyiségtípusokat kell megszólítaniuk, és szórakoztatónak, ugyanakkor kihívást jelentőnek kell lenniük. A lehetőségek száma végtelen, a paintballtól a kincsvadászatig, és természetesen nem árt, ha – a cég méretétől függően – a többség véleményét is kikérjük, mielőtt programot szerveznénk. Ilyenkor nincs szükség több napos elvonulásokra, egy néhány órás program is eredményes lehet.

A legjobb csapatépítési eredmények elérése érdekében fontos, hogy „áramlatba hozzuk az embereket”, inspirálva őket a köztük és kollégáik között felmerülő kihívások megoldására. A csoportot együttműködésre kell ösztönözni.

Jutalomutazás

A jutalomutazás egy módja annak, hogy megköszönje munkatársai kemény munkáját vagy az üzleti célok elérését. Általában a pénzügyi év végén vagy egy forgalmas időszak előtt tartják, vagy amikor különleges bejelentést szeretne tenni a munkatársaknak.

Azt talán nem kell különösebben ecsetelnünk, miért fantasztikus ajándék bármilyen jól teljesítő csapatnak, ha a cég elismerésképp egy jutalomútra fizeti be őket. Az ilyen élmény nem csupán a stressztől szabadít meg, de – érthető módon – hálával is eltölt, ami fokozza a vállalat iránti hűséget és hosszú távú elköteleződést.

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki a jutalomutazásból, csapatépítő tevékenységet ajánlunk. Egy két-négy napos kiruccanás bőven elegendő időt biztosít a közös kikapcsolódásra és néhány kihívást jelentő kalandra.

A lényegi különbség a kettő között: A csapatépítés a folyamatról szól. A jutalomutazások az eredményekről szólnak.

Példa jutalomutazáshoz

Mi lenne, ha az alkalmazottakat egy három napos (kör)horvátországi utazással jutalmaznád? (A helyszín persze a költségvetésedtől függ, lehet külföldön és belföldön egyaránt.)

Az első nap kiváló alkalmat nyújtana egy relaxációs programhoz, mint például egy hajókirándulás például Vir szigetére, ahol egy finom ebédet fogyaszthatsz el, amelyet a sziget egyik helyi étterme kínál. Itt a munkatársak kipihenhetik az út fáradalmait, és a közös ebéden egy-két pohár bor mellett oldódhat tovább a hangulat.

Másnapot a városnézésnek szenteld. Meglátogathatjátok a palotájáról és parkjáról híres Split városát. A reggelit követően kezdetét veheti a közös kincsvadászat, városnézéssel egybekötve. Mi lenne, ha a csapatoknak például egy térkép segítségével, telefon nélkül kéne eligazodni az idegen városrészekben, és feladványok alapján megtalálni a különböző helyeken elrejtett tárgyakat? A résztvevők így emlékezetes élménnyel – és akár ajándékkal is – gazdagodnak, arról nem is beszélve, hogy az egymásra utaltság is elősegíti a csapatmunkát. 

Az utolsó napon, menjetek Zadarba, ahol lesz időtök még egy kis vásárlásra, mielőtt hazatérnétek.

Egy háromnapos kirándulás minden társaság számára tele lehet kalanddal, pihenéssel és izgalmas tevékenységekkel. A kirándulás a munkavállalók számára is kifizetődő élményt nyújt: jobb csapatmunkával térünk haza, és készen állunk az új kihívásokra.

Vedd fel velem a kapcsolatot, ha többet szeretnél megtudni arról, hogy az utazási csomagjaim milyen nagyszerű ösztönzőt jelentenek a munkavállalók számára. 

https://utazz-tudatosan.hu/kapcsolat/

 

A csapatszellem építése a vállalaton belül

Ha úgy érzed, hogy a csapatod nem működik jól együtt, megpróbálhatod kideríteni, hogy miért. Ez lehet olyan egyszerű dolog, mint a kommunikáció hiánya, de lehet komolyabb probléma is.

Ha egy csapatban jól együttműködő emberek vannak, sokkal produktívabbak és boldogabbak lehetnek a munkahelyen, mintha nem jönnének ki egymással.

„A legfontosabb dolog a kommunikációban, hogy meghalljuk, amit nem mondanak ki.”

Peter Drucker

Az első szabály – hallgasd meg az alkalmazottaid

Nem titok, hogy minden vállalat szíve az alkalmazottak, de nagyon kevés vállalat hajlandó igazán meghallgatni őket. Pedig annyi információs csatorna van, amit ki lehet használni!

  • szervezhetsz kérdőíveket a munkatársaid körében,
  • felveheted a kapcsolatot a humánerőforrás-osztállyal, és kérhetsz jelentést a legutóbbi felmérés eredményeiről, vagy
  • egyszerűen csak közvetlenül megkérdezheted a munkatársaidat, hogy mit gondolnak a munkájukról, és mit várnak el a munkáltatójuktól.

A kérdezés azonban gyakran nem elég, meg is kell hallgatni. Ez kulcsfontosságú, amikor a csapatszellemet építesz vállalaton belül, mivel így közelebb kerülhetsz munkatársaidhoz, és feltárhatod a problémákat, mielőtt azok komoly következményekkel járnának.

Íme néhány ötlet a vállalaton belüli csapatszellem építésére:

– Tarts rendszeres megbeszéléseket, ahol mindenki összejön, hogy megbeszéljétek, hogyan mennek a dolgok, miben kell javulni stb.

– Teremts lehetőséget arra, hogy a különböző részlegek vagy csapatok alkalmazottai munkaidőn kívül (pl. ebédszünetben) is kapcsolatba léphessenek egymással.

– Tervezzeolyan szórakoztató tevékenységeket, amelyekben mindenki részt vehet, például irodai partikat vagy kirándulásokat.

– Adj ösztönzőket, például bónuszokat, jutalékokat vagy fizetett szabadidőt, ha az alkalmazottak elérik céljaikat.

– Jutalmazd a jó teljesítményt előléptetéssel, fizetésemeléssel vagy az elismerés más formáival, pl jutalomutazással.

Jutalomutazások a csapatépítéshez

Ha azon tűnődsz, hogy a jutalomutazások hatékonyak-e a csapatépítésben, a válasz igen. A lojalitással és megtartással kapcsolatos kutatásokról szóló jelentésben a csapatépítő tevékenységeket úgy említik, mint „a munkahelyi elégedettség fokozásának és a dolgozói elkötelezettség javításának egyik legjobb módját”.

A tanulmány eredményei azt mutatják, hogy bár a pénzügyi ösztönzők számítanak, nem elegendőek ahhoz, hogy a munkatársak motiváltak és elkötelezettek maradjanak. Vannak más tényezők is, amelyek befolyásolják az emberek motivációját és munkához való hozzáállását. És az egyik ilyen tényező a jutalomutazás.

A jutalomutazás során Európa legérdekesebb helyeit vagy akár távolabbi úti célokat is felkereshettek. Olyan helyeket láthattok, ahol még soha nem jártatok, és új élményeket szerezhetsz kollégáiddal. Egy nyaralással töltött nap közelebb hozza önöket egymáshoz, és széles mosolyt varázsol az arcukra, amelyet magával vihet a munkahelyedre.

Mitől olyan hatékonyak a jutalomutazások?

A jutalomutazások felejthetetlen élményt nyújthatnak alkalmazottainak, és segíthetnek nekik maradandó emlékeket szerezni! Dr. Robert Cialdini kutatásai szerint az embereknek természetes hajlamuk van arra, hogy viszonozzák a szívességeket, amit viszonosságnak neveznek (vagy a kölcsönösség szabályának)

Lényeges tudnivalók: Gondold át alaposan, hogy a motiváció mely formái a legjobbak a munkatársaid számára.

Amikor a motivációs kampányokról van szó, nagyon fontos, hogy megértsük, mi működik a legjobban a csapatunk számára. Jutalomkirándulás vagy csapatépítés?

Fontos, hogy tisztában legyünk azzal, hogy mik a céljaink, mit akarunk elérni, és hogy az a mód, ahogyan ezt tesszük, valóban összehozza-e a munkatársakat.

Fontos, hogy a jutalmazási rendszered a vállalati kultúrához és a költségvetéshez igazítsd. Ne feledd, hogy az emberek nem mind egyformán reagálnak az ösztönzőkre.

Amikor a következő eseményt tervezed, gondold át, hogy mit szeretnél elérni. Motiválni és inspirálni szeretnéd alkalmazottaid? Vagy arra szeretnéd ösztönözni őket, hogy együtt dolgozzanak? Az a fontosabb, hogy jól érezzék magukat? Vagy az, hogy tanuljanak valamit?

Segítek meghatározni, hogy melyik típusú jutalomkirándulás a legmegfelelőbb a vállalkozásod és alkalmazottaid számára.

https://utazz-tudatosan.hu/kapcsolat/

 

What's your reaction?
>